images/fade/fade1.png
scannerIn onze regio Utrecht zijn 3 Canon scanners aanwezig, die op elke regio avond beschikbaar zijn.
In Houten is deze scanner in bezit van de Apple groep en wordt gedemonstreerd door middel van een Mac.
In Amersfoort en Veenendaal staan de scanners die gedemonsteerd worden met Windows 10.
Op de regio avonden kun je zo binnenlopen, om even een afspraak maken, voor een demo of informatie. Tevens kunnen we je op een lijst zetten voor het gebruik van de scanner.
De uitleenperiode bedraagt 1 maand.
Voor afspraken/demo van het gebruik van de scanner voor zowel Apple als Windows kunt u hier contact op nemen
Wij nemen dan kontakt met u op voor een afspraak op een van onze bijeenkomsten.
 

De HCC Vraagbaak


vraagbaakVoor hulp bij het gebruik van laptop, smartphone en tablet kunnen leden over het algemeen prima terecht tijdens locatie bijeenkomsten.
Ook op andere tijdstippen kunnen leden met vragen en problemen terecht bij de HCC Vraagbaak.

Dat kan online via https://vraagbaak.hcc.nl/   24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar.
Leden kunnen hier via een contactformulier hun vraag voorleggen. Specialisten en ICT studenten zitten klaar om deze vragen te beantwoorden.
Onderdeel van de Vraagbaak is de Kennisbank. Hier staat per onderwerp een overzicht van eerder gestelde vragen en het antwoord hierop.
Vaak kunnen leden hier al het antwoord op hun vraag vinden.
Voor dringende problemen is er onze telefonische helpdesk. Leden kunnen contact opnemen met diverse R.O.C. ’s en vrijwilligers.
Informatie over de helpdesk is te vinden onder https://hcc.nl/helpdesk