Voor hulp bij het gebruik van laptop, smartphone en tablet kunnen leden over het algemeen prima terecht tijdens locatie bijeenkomsten.
Ook op andere tijdstippen kunnen leden met vragen en problemen terecht bij de HCC Vraagbaak.

Dat kan online via https://vraagbaak.hcc.nl/   24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar.
Leden kunnen hier via een contactformulier hun vraag voorleggen. Specialisten en ICT studenten zitten klaar om deze vragen te beantwoorden.
Onderdeel van de Vraagbaak is de Kennisbank. Hier staat per onderwerp een overzicht van eerder gestelde vragen en het antwoord hierop.
Vaak kunnen leden hier al het antwoord op hun vraag vinden.
Voor dringende problemen is er onze telefonische helpdesk. Leden kunnen contact opnemen met diverse R.O.C. ’s en vrijwilligers.
Informatie over de helpdesk is te vinden onder https://hcc.nl/helpdesk

Heeft u een vraag over uw laptop, tablet of smartphone? Dan hoeft u niet te wachten tot de eerstvolgende bijeenkomst van de locatie in uw buurt.

Dagelijks zitten diverse scholen en vrijwilligers klaar om u telefonisch behulpzaam te zijn. Alle hulp is voor u als HCC lid geheel gratis.

Raadpleeg onze helpdeskpagina voor een overzicht van de telefoonnummers.

Daarnaast is er ook nog een uitgebreide Kennisbank met een overzicht van eerder gestelde vragen. Wellicht dat u daar al een oplossing kunt vinden.